2 Aralık 2013 Pazartesi

Mustafa Aksu / Konfederasyon Kuruluş Toplantısı Mesajı

(19/11/2013) Türkiye'nin önde gelen Çingene aydınlarından ve yazarımız Mustafa Aksu'nun konfederasyon kuruluş toplantısın gönderdiği mesajını yayınlıyoruz. Aksu mesajında konfederasyon kuruluş çalışmalarını yürüten dernek ve federasyonlara temenni ve önerilerini iletirken, geçmişte yaptığı kimi çalışmalara atıf yapıyor.


Sayın Erhan kalburcu
Çanakkale/ Truva Roman Federasyonu
Yönetim Kurulu Üyesi

Dernekleşme çalışmasını başlatan ve gerçekleştiren kişi olarak, Konfederasyon kuruluş toplantısına davetiniz için teşekkür ederim. Mazeretim nedeniyle katılamadım, üzgünüm!

Dernekler federasyonlara en kısa zamanda bağlanmalı, federasyonlar konfederasyonun çatısı altında birleşmeli. Yönetimlere dürüst, çalışkan, bilgili ve gönüllü kişiler getirilmeli.

Siyasilerin cafcaflı sözlerine aldanmamalı…

On yılı aşan uğraşlarımla kitaplardaki ve yasalardaki suçlama yazıların çıkartılmasını,
Diyanetin tarihi Fetva Genelgesinin yayınlanmasını, müftülüklerde gerekli eğitimin yapılmasını gerçekleştirdim. Onsekiz yıl önce başladığım çeşitli eğitim çalışmalarımı sürdürüyorum. İnsanları önyargılarından ve öz kimliklerini gizleme ihtiyacından kurtarmaya çalışıyorum. Bu insanlık görevimi gönüllü olarak sürdürüyorum.

EDROM Federasyonu Onursal Başkanı olarak, konfederasyon çalışmasını başlatanları kutluyorum, başarılar diliyorum. Toplantıya katılanları selamlıyorum.

06.11.2013
*Mustafa AKSU
Araştırmacı Yazar
(Çingene Federasyonu Onursal Başkanı)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder